FANDOM

A mod (a modification rövidítése) a játék módosítása, megváltoztatása. A módosítás lehet kisebb, vagy egész játékot átalakító változtatás.

Telepítés

Modokat a Steam Workshopon keresztül lehet letölteni, vagy manuálisan a Paradox Modos szubfórumáról (regisztráció után), vagy a StellarisMods.com oldalról.

A modok telepítési könyvtára:

  • Windows: ~\Documents\Paradox Interactive\Stellaris\mod\
  • Linux: ~/.paradoxinteractive/Stellaris/mod/ or ~/.local/share/Paradox Interactive/Stellaris/mod/
  • Mac: ~/Documents/Paradox Interactive/Stellaris/mod/

Sose telepíts modot a Steam könyvtárába (pl.: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stellaris\mod), mert innen nem töltődnek be rendesen a modok.

Ellenőrizd, hogy a mod verziója megegyezik-e a Stellaris verziójával. Ha szükséges, visszaválthatsz régebbi verziójú Stellarisra a Steam Beta tabon.

Kézi telepítés

Kézi telepítés esetén a következő lépéseket kell betartani (plusz a mod saját utasításait, ha van):

  1. Távolítsd el a mod régebbi verzióját (mod mappa és .mod fájl)! Ez azért fontos, mert a játék minden fájlt betölt a mod mappából, és a régebbi verzióból visszamaradt fájlok megzavarhatják a játékot.
  2. Törölt a GFX Cache-t: töröld a ~\Documents\Paradox Interactive\Stellaris\<mod_name>\gfx mappát, ha van.
  3. Tömörítsd ki a letöltött állományt és másold a mod mappát és a .mod fájlt a Stellaris mod mappájába.
  4. Indítsd el a Stellarist és válaszd ki a Modot a Mod tabon. A modnak eltérhet a neve a .mod fájl nevétől.
  5. Játssz!

Letölthető Modok

Mod készítése

Lásd: Modolás